Suchergebnisse

5 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#119. Mai 2022

Affective governance as multimodal discursive practice in Singapore' COVID-19 vaccination video

In: Multimodality & society, Band 2, Heft 2, S. 174-196

ISSN: 2634-9809

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#220. April 2015

Second-hand clothing shopping among college students: the role of psychographic characteristics

In: Young consumers: insight and ideas for responsible marketers, Band 16, Heft 1, S. 85-98

ISSN: 1758-7212

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#326. Juni 2013

It is nice to be important, but it is more important to be nice: Country‐of‐origin's perceived warmth in product failures

In: Journal of consumer behaviour, Band 12, Heft 4, S. 285-292

ISSN: 1479-1838

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#42020

Rejection Sensitivity Mediates the Relationship Between Social-Interpersonal Stressors and Depressive Symptoms in Military Context

BASE

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft